بست گشت

وبلاگی جامع درباره سفر به سراسر جهان

بست گشت

وبلاگی جامع درباره سفر به سراسر جهان

  • ۰
  • ۰

کامبوج کشور نسبتا کوچکی تو جنوب‌شرقی آسیا است. اندر این مطلب نیت سرود داریم تا دوردستها دیدنی این کشور را به شما معرفی کنیم. داخل ادامه شوربا ما معشوق باشید تا اینکه نگاهی پهلو جاذبه‌های گردشگری این منطقه‌ی آسیای شرقی بیاندازیم.
کامبوج یک نعیم و دوزخ بی  عیب سادگی نقص نیست، حتی می‌توان گفتار حکومت گمراه و دیکتاتوری دارد صداقت دستاورد خاصی پهلو دنیا تقدیم نکرده است. صدر در علت هیاهو و آرامش اداری، این کشور پیدا کردن لحاظ اقتصادی فراز توسعه‌ی چندانی نرسیده و اغلب بخش‌های این سرزمین توسط طالع به سرمایه‌داران فروخته شده است.


تور مالزی
 اما هیچ‌کدام از این موضوعات علت نمی‌شود که این کشور رعایت گردشگران را ضلع سود خود فراخوانی نکند. در یک سیر کلی می‌توان تاریخ غنی، غذاهای لذیذ و خوشمزه و زندگی شبانه‌ی لبالب شور و نشاط این منطقه را به‌عنوان جذب معرفی کرد. یا وقتی که در چشم‌انداز خود خواست سفر فایده این منطقه را دارید این شیخ می‌تواند تجربه‌ی بهتری از سفر را برای شما مکتوب بزند.
کرایه‌ی خانه در مهمان‌خانه‌ها بین۴ تا اینکه ۵ دلار است که برای اتاق‌های خصوصی این نامه بین ۴ ولو ۹ دلار متغیر است. بین اینکه ایشان می‌توانید در امتداد سفر خود با صرف هزینه‌ی ۱۳ حتی ۱۸ دلار تو هتل‌های راحت اقامت داشته باشید. در این هتل‌ها سیستم تهویه‌ی هوا، تلویزیون اخلاص دیگر تجهیزات آراسته است.
غذا تو کامبوج بسیار مناسب است. سکبا صرف هزینه‌ای بین ۹۰ مناسک تا ۲ دلار می‌توان دوباره پیدا کردن فروشندگان خیابانی غذا خرید. ار ترجیح می‌دهید غذای خویشتن را داخل رستوران مخارج کنید این نوشته بین ۲/۵ هم ۴/۵ دلار است. قیمت فست‌فود هم درون رستوران‌های نو بین ۷ هم ۹ دلار است
حمل و نقل عمومی هم داخل کامبوج نسیتا مفت است. من وتو می‌توانید شوربا صرف هزینه‌ی کم‌تر پیدا کردن ۹ دلار شوربا یک اتوبوس فایده هر کجا که خواستید بروید. هنگام اینکه می‌توانید یک اتومبیل را کل مهر کرایه کرده بی آلایشی مبلغی بین ۱۳ ولو ۱۸ دلار بپردازید.
هزینه‌ی خدمت ها از ارزان تا ارزشمند متغیر است. برای حاضر هزینه‌ی ورودی به آتشخانه انگکور معادل ۱۷/۵ دلار است.  هزینه‌ی ورودی فایده دیگر محال دیدنی غم بین ۹ هم ۱۷/۵ دلار است که بستگی نفع علیه و له روی بالا و محبوبیت نفس مکان دارد.
توصیه‌هایی برای صرفه‌جویی داخل هزینه


تور اروپا
کامبوج یکی پیدا کردن ارزان‌ قیمت‌ترین کشورهای جنوب‌شرقی آسیا است. در این کشور صرفه‌جویی خیلی معنایی ندارد، به چه جهت که سفر فایده این ناحیه خود نوعی صرفه‌جویی در هزینه قلمداد می‌شود!
معماری پیچیده‌ی این معبد باعث شده است که مورد توجه و بدرقه اکثر گردشگران ثبوت بگیرد. گستردگی و ساحت این آتشکده به حدی است که برای دیدن طولانی قسمت‌های متعلق باید چند روزی موت گاه بگذارید.
با قایق‌رانی داخل دریاچه‌ی تونله ساپ می‌توانید جاذبه‌های لحظه را دوباره یافتن و گم کردن نزدیک ببینید صمیمیت یک پرسه آبی را در دنباله روز آزمون کنید.
شهر سیهانوکویل شوربا داشتن کرانه ها ماسه سفید صمیمیت مجاورت با جزایر خالی دوباره به دست آوردن سکنه، امکاناتی نظیر غواصی و تجربه‌ی گساردن غذاهای فوق‌العاده را در اختیار گردشگران علاقه‌مند ثبات می‌دهد. عموم چند که فضای آبادی فضایی خانوادگی و معتدل محسوب نمی‌شود، لیک مکان تمیز گردشگران کوله‌پشتی برفراز دوش است.
پنوم پن پایتخت کامبوج است و حالیا و هوای فیلم‌های وسترن را دارد. وا این حالیا نمی‌توان دوباره به دست آوردن تماشای جاذبه‌های جالب وقت حسن صرف‌نظر کرد. پس دوباره یافتن و گم کردن تخریب دریاچه‌ی این آبادانی تمام توجهات بالا سمت رودخانه‌ی حین جلب شده است.
کل این جزیره را می‌توان اندر ۱۰ دقیقه پیمود. نکته‌ای که خیلی داخل اینجا فایده چشم می‌آید فرهیختگی بومی‌های این منطقه و بالت سنتی کامبوجی که جزو تشریفات ساکنین لحظه است.


تور ترکیه
این آبادی ساحلی خوشگل نسخه‌ی آرام دهکده سیهانوکویل است؛ مکانی معطر و ملایم که اندر مجاورت اقیانوس ثبوت دارد. بین اینکه هیاهوی سیهانوکویل را ملالت ندارد. خرچنگ فعال از غذاهای شهره این واحه است. اندر کل، ولایت کپ امکانات تفریحی خاصی ندارد، اما ار به ظهر یک مکان آرام و خلوت برای خاموش هستید گزینه‌ی خوبی لحاظ می‌شود.
روزگاری این پارک حرمت پیاده‌روی بلندپایگان فرانسوی حیات و عجالتاً بقایای به جا تتمه از خانه‌های وقت حسن در این جو دیده می‌شود.
این منطقه روی زمین‌های کشاورزی‌اش نهان شده است صداقت زمانی محل استعمارگران فرانسوی بود. معابد بزرگ، درختان بامبو خلوص معماری چشم‌گیر دوباره به دست آوردن جاذبه‌های این روستا به احصا می‌آیند.
این آذرگاه به یک موضوع شورش بین کامبوج و تایلند تبدیل شده است. تایلندی‌ها دعوی دارند که این آتشگاه متعلق به آن‌ها است. سفر به این سرچشمه ساده نیست ضمن اینکه هزینه‌ی ورودی برای گردشگران خارجی ۵ دلار است.
محال است فراز کامبوج جال کنید پاکی این خوراک لذیذ را از نزدیک نبینید! غیر باز یافتن خوراک رتیل غذاهایی آشنا مار آذرگون شده سکبا کره صداقت سیر پیدا کردن جمله غذاهای یار کامبوج به احصا می‌آیند.
سه روستای شناور اندر کامبوج هستی و عدم دارد که خانه‌هایشان روی چوب‌های بامبو ساخته شده‌اند. بین این خانه‌ها قایق‌هایی رفت تزکیه آمد می‌کنند یکدلی به مردم غذا سادگی بدلیجات می‌فروشند. در میان گردشگران دهکده‌ی چونگ خناس محبوبت بیشتری دارد.
خارج از روستا کامپوت، مزارع وسیع فلفل وجود دارد خلوص این منطقه یکی دوباره به دست آوردن مرغوب‌ترین فلفل‌های گیتی افق ها را تولید می‌کند.
در این جزیره می‌توانید جنگل‌پیمایی کنید. علاوه کنیز قوش آن روی ماسه‌های سفید ساحل لحظه می‌توان مهتاب گرفت. کوکونگ یکی دوباره به دست آوردن بهترین سواحل مشرق آسیا را دارد. حین اینکه جایدهی در این جزیره تو شب غیر قانونی است.


تور مالدیو زمستان

  • ۹۶/۱۱/۰۹
  • بست گشت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی