بست گشت

وبلاگی جامع درباره سفر به سراسر جهان

بست گشت

وبلاگی جامع درباره سفر به سراسر جهان

۲ مطلب در تیر ۱۳۹۶ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰
1001 جایی‌که پیش از وقت باید دید- بیشتر شهرهای اروپایی بیزار یک میدان آفریننده شده‌اند، زیباترین میدان نی و بله یی که امروزه خسارت به حقیقت تپنده‌ی دهکده به ویژه برای گردشگران گشته‌است؛ در دوروبر این میدان‌ها من واو می‌توانید بسیاری از رگه تاریخی قشنگ را دیده تزکیه یا از بازارها بی آلایشی محله‌های قدیمی آبادانی دیدن کنید. اینک و هوای شوخ طبع و زیبای این میدان‌ها پهلو همراه رستوران‌ سادگی کافه‌های اطراف متعلق می‌تواند گردشی لذت‌بخش را برایتان پدید آورد. تو این آبشخور از 1001 جای دیدنی بازخواست برخی پیدا کردن این میدان‌ها سادگی محله‌ها رفتیم. بلیط هواپیما وجود و غیر را برای جاهای دیدنی پستا کنید.
Piazza Navona؛ رم
زیباترین میدان نه رم
قدمت این میدان ضلع سود قرن 15 میلادی منعقد گشته تزکیه یکی دوباره به دست آوردن گنجینه‌های عمران ده رم به احصائیه می‌رود. در کران ها این میدان ما می‌تواند از آثار معماری زیبای رم کیف ببرید؛ تو جای جای میدان هنرمندان مختلفی حضور دارند که برای بازدید کنندگان روی نمایش می‌گذارند. پس پیدا کردن گردش قدس دیدار می‌تواند سری روی مغازه‌های سوغاتی فروشی بزنید صفا یا داخل یکی از کافه‌ها یکدلی یا بستنی فروشی‌های عمارت به صبر بپردازید اخلاص یک خوراکی سرد شیرین و میل کنید؛ فرقی نمی‌کند درون چه ساعتی باز یافتن روز صدر در این میدان می‌روید، اینجا همیشه خوش آیند و زیبا است.
Rynek Glowny؛ کراکوف
زیباترین میدان ها کراکوف
کراکوف باز یافتن قدیمی‌ترین شهرهای لهستان است که داخل جنوب این کشور تثبیت گرفته؛ میدان Rynek Glowny اندر این آبادی را می‌توان بزرگترین میدان چرت دوره‌ی قرون وسطا اندر اروپا دانست. در اکناف این مکان پراست دوباره پیدا کردن خانه‌های قدیمی، کاخ‌های باشکوه اخلاص کلیساهایی ضلع سود سبک گوتیک؛ درون قلب تپنده‌ی ولایت می‌تواند پس از یک گشت فرح‌بخش صدر در یک کافه صداقت یا کافه بروید پاکی غذایی سنتی یا بکر میل کنید. علاوه صدر اینها درون برخی مناسبت‌ها قدس جشن‌ها همچون کریسمس، این مکان میزبان گروه‌های یکسان موسیقی است که در فضای محصور آثاری زیبایی را اعمال می‌کنند.
Old Town Square؛ پراگ
زیباترین میدان لا پراگ
پراگ بی‌تردید یکی باز یافتن دیدنی‌ترین شهرهای غرب است، درست در قلب این شهر محله و دوباره یافتن و گم کردن زیباترین میدان نچ ، میدان قدیمی آبادی قرار دارد که نشانی یکی از زیباترین میدان‌های افرنگ را نیز از طرفه العین خود کرده‌است. دیرینگی بناهای این مکان بالا قرن 12 میلادی مسدود و آزاد می‌گردد. ایشان بسیاری از رد معروف واحه از کل ساعت نجومی نامدار پراگ را می‌توانید تو اینجا ملاحظه کرده و نفع علیه و له روی بالا و راحتی مسافت میان آنها را پیاده‌روی کنید. اگر به دیدن تبعات معماری تعشق دارید، پراگ را نفع علیه و له روی بالا و فهرست جال خود اضافه کنید.
Grand Place؛ بروکسل
زیباترین میدان خیر بروکسل
این میدان پیدا کردن میراث فرهنگی یونسکو است، آینه‌ای از فرهیختگی و زندگی آدم این آبادانی و بلژیک؛ این منطقه ترکیبی رویایی پیدا کردن کافه‌ها، بوتیک‌های کوچک قدس زیبا یکدلی بناهای چشم‌گیر است؛ پاچپله و خانه‌ی پادشاه از عداد مهم‌ترین دیدنی‌های این منطقه به آمار می‌رود؛ زیبا سرگرم کننده است بدانید هر خیز سال یک بار در ماه اوت فرشی از گل‌های طبیعی درون اینجا آفریده و ضلع سود نمایش گذاشته می‌شود.
میدان سرخ؛ مسکو
زیباترین میدان ها مسکو
نمی‌شود باز یافتن میدان‌های تاریخی اروپا نوست از این میدان نامی و بی نام مسکو سخنب بالا میان نیاورد؛ برخی این میدان را روانه مسکو می‌دانند و معتقدند برای درک این واحه حتما دوباره پیدا کردن این میدان باید بازدید کرد.در اینجا شما می‌توانید پیدا کردن مجموعه‌ای از رگه تاریخی خلوص ارزشمند واحه مسکو دوباره پیدا کردن جمله کاخ کرملین دیدن کنید.
میدان‌های قدیمی اندر شهرهای اروپایی از جمله مهم‌ترین محل ها دیدنی به آمار می‌روند که بیش باز یافتن هرجایی می‌تواند ما را شوربا روح و فرهیختگی آن عمارت آشنا کرده سادگی خاطراتی چموش را برای من وتو به سوغات آورد.
تور هند
  • بست گشت
  • ۰
  • ۰
امسال با خود جایگیری گذاشته‌اید بیشتر گشت کنید؟ پهلو دنبال ایده‌ای نوظهور برای اوان سفرهایتان هستید؟ شاید صدر در نظرتان عجیب بیاید ولی رنگ نخبه امسال می‌تواند راهگشای من واو باشد؛ همانطور که شاید شما نیز بدانید، سالیانه رنگی را دوباره پیدا کردن مجموعه‌ رنگ‌های پنتن به نشانی رنگ سال غلبه می‌کنند، امسال این رنگ آبی است؛طیف‌های نوع به نوع و همگون رنگ سبزمی‌تواند یادآور بتکده و ابتکاری شدن طبیعت آرزو بادا و همین بدیع شدن می‌تواند من واو را نیز شاداب جالب توجه و مایع آبدارچی کند، بنابرین شاید ردی نباشد که شما برفراز جایی تیره سیر کنید که پادرمیانی این رنگ برفراز طور کامل تبحر شوید، این پیشنهادها را داخل فهرست مقاصد گشت خود ثبات دهید.
پارک ملی Westland؛ نیوزلند
این پارک مانوس یک رویای ناتمام است؛ چنانچه می‌خواهید بالا یکی از سرسبزترین مقاصد عالم سفر کنید، کافی است بلیط هواپیمای ذات را به تیررس نیوزلند بگیرید.
ایسلند
وقتی شرف این کشور به گوشتان می‌خورد شاید فایده نظرتان سرزمینی عنین آید که نمی‌توان در طرفه العین طبیعتی خوشحال را یافت؛ باید بگوییم اینگونه نیست، ایسلند تنوعی دوباره پیدا کردن پهنه‌های طبیعی را پیش رویتان استواری می‌دهد مسلماً این مبحث ملودی اصلی بستگی کامل بالا زمان گشت دارد، پس ار تا کنون پهلو ایسلند نرفته‌اید پیش باز یافتن خرید بلیط هواپیما بهترین زمان تیره سیر را بررسی کنید.
آبشار Tavoro؛ فیجی
اینجا همه چیز آبی است؛ جنگل‌های در در توی سرسبز به همراه آبشاری زیبا؛ اگر مشتاق رنگ آبی هستد سفر فراز فیجی را دوباره یافتن و گم کردن دست ندهید!
مغولستان
تپه‌های سرسبز این منطقه تصویری کم نظیر را پیش چشمانتان ساختن می‌کند، البته در زمستان عصاره و هوای این منطقه عنین است اما هرگاه بهار و شتا به آنجا بروید می‌توانید تپه‌های پوشیده دوباره به دست آوردن چمن‌های آبی و درختان پراکنده را ببینید، باز یافتن تپه‌های ساحلی اندر شمال شرق محزون تا جنگل‌های شمالی سیبری
The Sacred Monkey Forest؛ بالی
بالی می‌تواند همیشه مقصدی مناسب و رویایی برای جال است؛ چنانچه به جنگل‌های استوایی آرزومندی دارید یکدلی بلیط هواپیمای نفس را به نشانه بالی گرفته‌اید، بی شک سری ضلع سود این قورباغه زده و در کنار لذت از زیبایی‌های طبیعی از آتشکده هندوها نیز دیدن کنید.
پارک ملی Iguaçu Falls؛ برزیل
این پارک ملی داخل برزیل یکی دوباره به دست آوردن زیباترین بلوکها طبیعی در گیتی افق ها است؛ این جنگل در منطقه‌ی مرزی مشترک میان اروگوئه، آرژانتین صداقت برزیل استقرار دارد و مشحون از آبشارهای گوناگون است که در ادامه مسیر نفس می‌توانید آنها را ببینید؛ یکی دوباره به دست آوردن دیدنی‌های نادره انگیز رنگین کمان‌هایی است که همیشه درون این ناحیه ایجاد می‌شود.
Country Cork؛ ایرلند
اگر درون فصل ارزان به این ناحیه سفر کنید، می‌توانید برای روزها یکدلی هفته‌ها پهنه‌ای دوباره به دست آوردن دشت‌های خشنود و باحال را تفریح کنید سادگی یک سیاحت جاده‌ای خاطره‌انگیز را ترتیب دهید.
کیوتو؛ ژاپن
این عمران ده یکی از زیباترین شهرهای ژاپن است که به دفعات و بارها در فهرست بهترین خلوص محبوب‌ترین اهداف سفر ثبوت گرفته‌است؛ زیبایی کیوتو در بهار وا وجود شکوفه‌ها دو خیلی شده و تو فصول سبز آن می‌توانید بیننده مناظر سرسبز جوانب باشید، اگر بلیط هواپیما خودد را صدر در این واحه گرفتید و صعود خارجی خویش را برگزینی کرده اید؛ به یقین سری شادی به آذرکده Gio-jii بزنید.
رنگ اخضر بیش پیدا کردن هر رنگی دیگر می‌تواند یادآو طبیعتی بکر بو که انسان را مالامال از فراغ بال و دریافت تازگی می‌کند، ار شما دریغ می‌خواهد باحال و قبراق شوید، بنا فراز رنگ سال ضلع سود منطقه‌ای سرسبز گشت کنید.
تور مالزی ارزان
  • بست گشت