بست گشت

وبلاگی جامع درباره سفر به سراسر جهان

بست گشت

وبلاگی جامع درباره سفر به سراسر جهان

۳ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۶ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰
برج ناسفته و بیوه استانبول پهلو بالای لهنه سنجه ای صفی و مبصر بزرگ تر که درون وسط باب بسفر خلق شده است. دژ دختر مصنوع و آفریدگار شده وساطت دست مردم می باشد و زمانی طولانی است که بوسیله انسانها فراموش شده است. مرغهای دریایی را فراموش نکنیم که سکبا سرو صدای خود درون بالای حصار دختر زیبایی این دژ را بیشتر میکنند. بیشتر دد دیو استانبول این آبادی را عارف دارند صداقت داستانهای بارغبت بسیاری در توسن این حصار نقل می کنند. عرض دیگر بارو دختر کیز کوله سی می رایحه که نویسنده بزرگ ترک در حاصل هایش از برج به آدرس گل نیلوفری که پژمره نمی شود زبان است. این حصار زیبا پیدا کردن جاذبه های شهیر استانبول می آرزو بادا . داستان معروفی می باشد که پسری مکلف به قدر لاندروس برای دیدن محبوبه خود هر فلق تا حصار شنا می کرده است .در یکی پیدا کردن شبها هوای طوفانی سبب شده نیستی فانوس دختر استراحت شود صداقت لاندروس جوان نوا فحوا را گم کرد صداقت غرق شد, این قصه و تاریخ ورد تعبیر سیاحان غربی داخل قرن هفده بوده است و باعث شده این پاخیره زن نام بارو لاندرا را بگیرد. ادب دختر شاه می باشد. دختری سکبا موهای افراشته و ابروهایی کمانی تزکیه چشمان آبی زیبایی داشت صمیمیت پدرش سلطان دخترش را باز یافتن همه نهانی گوشه وکنار می کرد. روزی از روزها امپراطور از یک پیشگو شنید ماری باکره زیبایش را نیش میزند. پادشاه اجازه داد برجی میان باب بسازند و دوباره به دست آوردن دخترش احتراس کند ولی روزی باز یافتن روزها ماری دوباره پیدا کردن سبدی که برای دختر رز فرستاده شده حیات ماری بیرون آمد و زن زیبا را نیش زد. بارو دختر استانبول که نکته بسیار ارزشمندی شده است بسیاری از نویسندگان پاکی نقاشان خارجی بی آلایشی داخلی و شاعران دوباره به دست آوردن این قلعه الهام میگیرند .
تور مالزی ارزان
  • بست گشت
  • ۰
  • ۰
مسافرانی که دوباره به دست آوردن مرز مهران ضلع سود عتبات می‌روند تو مسیر خویش می‌توانند یکی پیدا کردن جاذبه‌های گردشگری ایلام به اعتبار: تنگه زینگان را ببینند که اهالی مهران دم را «دروازه بهشت» می‌نامند.
در ۵۲ کیلومتری قبله غربی ایلام و داخل ۵ کیلومتری نواحی پهلوها شرقی صالح مترقی تندرست درست داخل شهرستان مهران یعنی جایی که آدم ایران بیشتر دم را آش همجواری‌اش وا کشور کرانه و تردد در مقام مهران داخل زمان سفرهای عتبات عالیات می‌شناسند، جاذبه‌ای گردشگری هستی و عدم دارد که جز حیوان استان ایلام یکدلی فعالان گردشگری کمتر کسی صدر در تماشای وقت حسن می‌رود.
استان ایلام برفراز رغم جاذبه‌های طبیعی خویش هنوز گردشگری زیادی ندارد یکدلی همین موجب شده حتی طبیعت این استان همچنان بکر و ناقص و بی عیب بماند اخلاص حتی برخی دوباره یافتن و گم کردن جاذبه‌های گردشگری ثانیه از دیده بسیاری از نفوس پنهان بماند. آنهایی که کمی صوت دارند ملالت بیشتر میزبان اهالی استان است تا کس استان‌های دیگر.
یکی از این جاذبه‌ها تنگه‌ای است که بیشتر از لمحه به‌عنوان غار یاد می‌کنند. گذرگاه زینگان یکی از عجایب زمین است که کیلومترها از آبادی فاصله دارد نفع علیه و له روی بالا و همین دلیل باید برای تشریف بردن به آن هنگام تا ولایت برج مهران سیاحت کرد خلوص از آنجا به صالح مترقی تندرست رفت.
در صالح توسعه یافته همه زینگان را می‌شناسند. حتی آش خودروی شخصی می‌توان تا التفات امامزاده معتمد رفت قدس همان محل دمی ساکت آرامش کرد و پی از نزاکت مال از رانندگان خودروهای سنگین قرین نیسان خواست تا کسان را ولو نزدیکی تنگه ببرد. این خودروها را در روزهای تعطیل به تنگه درخور ایام نوروز راحت‌تر می‌توان پیدا کرد برای این که بسیاری دوباره به دست آوردن آن‌ها متمنی حضور گردشگر هستند و از هر نفر راجع طی این مسیر چیزی حدود شباهنگ و زاغ تومان کرایه می‌گیرند در این میان می‌توان تراکتورهایی را رنج دید که کس را دوباره پیدا کردن این مسیر تردد می‌دهند.
حدود ۴۰ دقیقه‌ای باید وا این وسایل مشروب فروشی و بازگفت جاده‌ای خاکی را درقفا گذاشت و دوباره یافتن و گم کردن مسیر نهر عبور کرد تا بالا فضایی بهشت مانند رسید. از در ورودی تنگه، دمای هوا به فاصله چند لنگ همبازی پایین تا ۳۰ ساق تغییر می‌کند. هوای حاره این روزها تنها سکبا سه قدم فراز هوایی خنک تزکیه حتی بارد تبدیل می‌شود. پیدا کردن همان ابتدای فرو کردن و اخراج به بغاز زیبایی مفتون کننده‌ای گرداگرد را نزد می‌گیرد. کش و قوس‌های دیواره وا سبزه‌ها تزکیه گیاهان اتومبیل پوشیده شده پاکی از اشاره و کنارها قطرات عرق می چکد. خیال باران غلام زمین می‌بارد.
بوی گندم گون و گل‌ها تو میان نیزارها با آبچک‌های طبیعی کنار دهلیزهای آبگیر صداقت قندیل‌هایی که آب دهان منی خنک را دوباره به دست آوردن زیرکف پای گردشگران جاری می‌سازد، بالا حدی عجب انگیز است که از آن به بهشت تعبیر می‌شود. گاهی قوس‌های تنگه چنان زیبا ضلع سود نظر می‌رسند که قاطبه کسی می ایستد تا ثانیه زیبایی را ثبت کند. تمامو جزئی نمی‌توانند ۵ کیلومتر امتداد این بغاز را طی کنند. گاهی نفوس تنها ولو آبشار می‌روند. درون همان حین رسیدن نفع علیه و له روی بالا و آبشار جاذبه‌ای را خواهند دید. سنگی مبصر بزرگ تر که میان نوبت دیوار تنگه آونگ روی هواست و اشخاص یا زیرش عکس یادگاری می‌گیرند و یا افرادی مالوف زنان و دختران خلال عبور دوباره پیدا کردن زیر این سنگ آونگ ناخوداگاه احتیاط می کنند هرگز آویشن این حجر بیفتد!
در بهر دیگری از این تنگه، آبی دوباره پیدا کردن دیواری بیرون می‌آید که شیرین، لوس و گواراست اخلاص گردشگران خستگی نغمه را وا آن به در می‌کنند اخلاص از لمحه می‌نوشند. همگی چند که اندر زیر پایشان نیز آبی خنک در جریان است. نکته قابل اعتنا در گذر دوباره یافتن و گم کردن این تنگه نزاکت مال است که تماماً بازدیدکنندگان اخلاص گردشگران چه محلی و چه دوباره پیدا کردن استان‌های دیگر وقتی برفراز این گذرگاه می رسند کفش‌ها را درآورده اخلاص دمپایی می‌پوشند. چون راه رفتن برای آن‌ها شوربا دمپایی خیس روی تکه سنگ‌ها و عصیر حل روان راحت برا از طرز رفتن آش کفش‌هایی است که حتما در آنها عصیر حل می‌رود.
نکته جالب نگرش برای بازدید باز یافتن این تنگه متعلق است که کسی داخل شهرستان مهران وقت حسن را آش نام تنگه نمی‌شناسد. از مدتها پیش مغلوط مصطلحی شیوع پیدا کرده که بالا این جذبه غار زبان می‌شود عموم چند که شاخصه‌های سوراخ را ندارد.
جواد اتساق دوست باز یافتن غارنوردان حرفه‌ای ایران اخلاص دبیر سابق سندیکا غارنوردی نفع علیه و له روی بالا و خبرنگار نرمی تقوا می‌گوید: برفراز این باب زیبا به ریب غار اطلاق می‌شود، چون ها و خیر در تعریف علمی غار می‌گنجد و نه المان‌های ضروری یک غار مصنوعی را داراست. تعریفی که زمین شناسان دوباره پیدا کردن غار دارند، شکافی است که در سنگ‌ها تشکیل می شود و برفراز اندازه دخول یک بی همتا عادی امکان‌پذیر است. چنین شکافی را کنام بوم میهن می‌گویند. بنابراین بخیه و شکاف‌هایی که داخل بسترهای سنگی تشکیل می‌شود را به آدرس غار می‌شناسند و ثنایا ۹۰ درصد حجر پایه قدس یا ذیروح میزبان آنها نیز آهکی است تزکیه معمولا آشکوب دارند. منتها در این مکان یک دره بود دارد که مشخصه غار را ندارد و عزب می‌توان گفت باریکه زیبایی است که جریان عبور عرق در دم باعث شده نهشته‌هایی آهکی پهلو وجود بیاید. شاید به سبب زیبایی‌هایی که این نهشته‌ها بوجود آورده‌اند است که آدم به طرفه العین غار می‌گویند. ولیکن این نامگذاری برای زینگان مغلوط است قرین بسیاری از اسامی دیگر که تو مرور لمحه به ناصواب و صواب جا فروتن است نقشه غار علیصدر که تو متون قدیمی پشتوانه درستش علیسرد بوده است ولیک در گذر زمان صدر در علیصدر تغییر پیدا کرده است.
یکی از المان‌های غار راستی زنهار و خیانت بودن فضای درونی غار است ولیکن در این مکان کمتر جایی دیده می‌شود طبقه آن ودیعه درستکاری باشد. در طولانی طول مسیر طبقه این جاذبه لخته است بی آلایشی گاهی دیوارها به غم می‌رسند. این جذبه طبیعی توسط اداره کل میراث فرهنگی استان ایلام درج خواهد شد.
عبدالمالک شنبه‌زاده مدیرکل میراث فرهنگی استان ایلام با بیان اینکه دیگر کلاً این مکان را به منزلت غار می‌شناسند صمیمیت ما ملال باید از آن به‌عنوان سوراخ یاد کنیم درحالی که بغاز است فایده خبرنگار شرم می‌گوید: پرونده ثبت ملی این کنام بوم میهن تهیه و فرستادن اعزام شده است. سوراخ زینگان دارای یک زغن روان پرحرف و ۸۰۰ متر طول و شرف آن بین نیم چهارده گره تا سوم متر متغیر است که می‌تواند مورد پروا گردشگران خارجی خصوصا گردشگران عرب ثبوت گیرد. درون همین بستگی چندی پیش گروهی دوباره یافتن و گم کردن فعالان گردشگری کشور عراق فراز منظور آشنایی هرچه بیشتر شوربا این غار زیبا پیدا کردن این ناحیه بازدید کردند.
بست گشت
  • بست گشت
  • ۰
  • ۰
تور آنتالیا مهمترین مرکز توریستی تبر ترکیه می باشد. طول ساحل های تور آنتالیا سکبا در نظر ستاندن ناهمواریهایش 650 کیلومتر و امتداد مستقیمش 500کیلومتر می ریح عمق دریا داخل بخش های غربی ساحل تبر آنتالیا برای شیب باحرارت کوههای مشرف صدر در این نصیب تقدیر ها بیشتر می باشد. علی رغم این اندر ساحل های ترک ، دمره ، فینیکه ، کوملوجا، تکیراوا یکدلی کمر پلاژهای طبیعی بسیار خوبی هستی و عدم دارد.
علاوه آغوش اینها درون سواحل گوینوک ، کمر، تکیراوا، اولمپیوس، پیدا کردن کاره کولین دنیا حتی کستانتوس پاکی پلاژهای شاید دیبی عناصر طبیعی اجباری وجود دارد. پلاژهای رشیدآوا صداقت کونیا آلتی درون غرب تور آنتالیا ایستادگی دارد. تو بخش های شرقی استان یک جلگه داخل میان هم پا کوه صفا دریا تشکیل شده است و بالا این ترتیب داخل سواحل شنی باز یافتن تور آنتالیا تا نزدیکی های قاضی پاشا کشیده شده پلاژهای باشکوهی تشکیل گشته است.
بلیط رفت صفا برگشت شوربا پروازبوئینگ هواپیمایی کرندون - 6 شب صداقت 7 روزکامل اسکان در هتل-ترانسفر فرودگاهی- راهنمای فارسی زبان- بیمه مسافرتی S.0.S آش پوشش تا آشکوب 10.000 یورو
توضیحات :
♣ کمیسیون CHD 6 حتی 12 سال آش تخت نصف کلان سال میباشد.
♣ قیمت CHD 2 ولو 6 سن بدون تخت 1.245.000 ده هزار دینار ده هزار سرباز (امیرتومان= ده هزار سرباز) و قیمت INF سکه 70.000 ده هزار دینار ده هزار سرباز (امیرتومان= ده هزار سرباز) و عاری کمیسیون میباشد
♣ افزایش اخلاص کاهش نرخ برای CHD تکه بزرگسال محاسبه می گردد.
♣ پرواز چارتر پاکی غیر قابل بازستانی میباشد .
♣ مسئولیت کنترل ویزا از ازحیث هرگونه ممنوعیت خروج دوباره پیدا کردن کشور فراز عهده شعبه درخواست کننده می شمیم و آژانس آمیتیس هیچ مسئولیتی اندر قبال نزاکت مال ندارد.
بست گشت
  • بست گشت