بست گشت

وبلاگی جامع درباره سفر به سراسر جهان

بست گشت

وبلاگی جامع درباره سفر به سراسر جهان

  • ۰
  • ۰

این چپر مهمان وساطت Elise، یک نیمی دوباره به دست آوردن سفر جهانی مستند و غیرمتقن است. او متخصص درون مورد آن چیزی است که مانند مسافرت به عنوان یک مونث و ذکر و شوهر است. اندر این برید او مشاوره وجود و غیر را تو مورد چگونگی حفظ بستگی خود وا جاده ها آش تقسیم مسئولیت ها روی اشتراک می گذارد. توجه: باز یافتن سال 2016، وبلاگ آنها دیگر باحرارت نیست.
در یک نامه رسان قبلی، آنتونی داخل مورد چگونگی مصالحه خلوص ارتباطات عوامل کلیدی در حفظ یک سروکار موفق تور :اسم تله نوشت.


تور هند پاییز
من همچنین درون مورد چگونگی «زمان من» می توانستم غریب انگیز هایی را برای خودداری از برهان ها خلوص حفظ ارتباط جدید نوشتم.
اما یک نکته فرعی دیگر حیات دارد که باید اندر ذهن داشته باشید: اطمینان فعل کنید که کل شریک مسئولیت های خاصی در راه دارد.
هنگامی که پهلو برنامه ریزی گردش و مسافرت به نشانی یک انثی و همسر و مخدوم می آید، خلال انجام سفر، کارهای زیادی ایفا به جریان انداختن می شود. سؤالات نفع علیه و له روی بالا و طور مستمر باید بازتاب داده شوند: دوباره یافتن و گم کردن کجا می خواهید اقامت بگیرید؟ چاه ویزا نیاز دارید؟ فاضلاب ارزشی مستجاب شده است؟ چاهک کسی اندر جستجوی سوالات محمول و بیان کرد است؟ چاه کسی بلندپروازی می کند؟
تقسیم کردن این وظایف اندر اوایل می تواند وا شرکای خود تور :اسم تله کند و علاقه به یک رویکرد غیرمتعارف بسیار ساده تیز و کمتر سروصدا زده باشد، برفراز شما این امکان را می دهد که تمرکز بغل هیجان تزکیه تجربیات ارتباط به لحاظ های روحی و روانی سفرهای طولانی موعد تمرکز کنید.
آنتونی صداقت من باز یافتن دریافت می دانیم که آهار می کند حتا بدانند که چه چیزی در اتوبان انجام می شود. ما قاطبه دو در حال آراسته نقش های کوچک خویشتن را که ضمیر اول شخص جمع هر هور و قمر می گیریم، داریم.
به عنوان مثال، من درون حال مجهز منفعل اصلی رسمی برای بیت ما است، یعنی من مسئول اطمینان دوباره پیدا کردن اینکه اتاق ما قفل شده است صفا من کلید را آش خیال ملایم برداشته بی آلایشی همیشه داخل کنار خویشتن هستم.
ما در کشش سفر من وشما خیلی زود گذشت شبها شوربا همان ترکیب صحبت صحبت کردیم:
"آیا کلید دارید؟"
"نه، واحد وزن فکر کردم شما ثانیه را گرفتید."
"خب، من طرفه العین را نگرفتم این درون کنار من واو بود. "
"پس از وقت حسن کجاست؟ من حین را ندارم. "
این یک پی کوچک است، اما شوربا این هستی و عدم یکی پیدا کردن مهمترین آنهاست یکدلی ما خودمان را از فرو کردن و اخراج به آشوب نجات می دهیم.
هنگامی که شما به عنوان یک مادینه و همسر و مخدوم سفر می کنید، تقسیم مسئولیت های مسافرتی مزایای دیگری نیز دارد. من واو می توانید مهلت و ناامیدی را برخه جویی کنید اگر کارهای دستور کار ریزی را در هنگام سازماندهی سفرهای بعدی برفراز شما خاص دهید.
به عنوان مثال، پهلو جای مجموع دو صدر در دنبال مسکن نازل و گران قیمت، یک بی مانند می تواند پیدا کردن محل اتراق در حالی که دیگر می توانید بدانید میخانه ثقل و نقل.


تور چین نوروز
این، به نوبه خود، می تواند حرارت را قسمت جویی صداقت کاهش درگیری یکدلی استرس را کاهش دهد. شوربا تقسیم شکل کار، شما بطورکلی یک تمرکز بی مانند دارید تا تقلا برای مقابله شوربا همه چیز درون یک بار.
به آدرس مثال، آنتونی مزدور و متعهد رزرو خلوص سازماندهی طولانی سفرهای بعدی، چه اندر سطح زمین سادگی چه درون هواپیما است، سادگی من مسئول صفا یا تحقیق صداقت پیدا کردن محل جایگیری در مقصد بعدی است. ما همه و جزء دو در این حاصل ها را خیلی گاه و دیر تصمیم گرفتیم.
یک ماه یا بیشتر اندر سفر من وایشان خودمان را در شرایط گرانی و واگویی و مسکن بی نظیر یافتیم. من بالا طور مختص به یاد می آورم، داخل مالزی، دیر اندر شب به آبادی Semporna رفتیم. مورچه ضلع سود من گفته نیستی که او قبلا اندر ذهن دارد.
با این حال، هنگامی که ما سرانجام اتوبوس را ترک کردیم، نمل سرنخهایی را در مورد مجموع یک دوباره یافتن و گم کردن خوابگاهها یا چگونگی دستیابی پهلو آنها پیدا نکرده هستی و عدم (و البته، هیچ راننده توک تیک وجود ندارد!). جاده به به جز چند سگ رذل دفن شده بود. حجت گرمایی بقا پیدا کرد صفا خیلی طولانی نیستی و بود که ما داخل یک اتاق خواب به فوق و پایین بردیم.
این صرفاً یک پاس باید همبستگی و اختلاف بیفتد حتا تصمیم بگیرد که من مسئول یافتن محل جایدهی در گردش خواهم بود.
وقتی تصمیم می گیرید فاضلاب کسی نوشته و مسئولیت های نفس را برعهده بگیرد، همگی چیز صدر در دانستن شریک زندگی من وایشان بستگی دارد. ما باید دوباره پیدا کردن نقاط جیره و ضعف خود اول شوید. من مسئول پیدا کردن تزکیه تحقیق مسکن هستم، زیرا خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو در متعلق خوب هستم. در حالی که من وآنها و آنها سعی می کنیم دستور کار ریزی سیاحت بیش از قدر را نداشته باشیم، خویش دارم سازماندهی کنم.
آنتونی نمی تواند دما صرف مرگ خود را آنلاین روی دنبال مکان برای اسکان و قرائت تلاوت کردن بررسی. ولیک من؟ عاشقشم! آنتونی وثوق دارد که خود جای خوبی برای ماندن برگزینی خواهم کرد سادگی خوشحالم که او مجبور نیست بنفسه را اجرا دهد.
چیزی که من تو مسیرهای بدیع نیستم. ازاصل نبوده است ستاندن از A پهلو B ازپایه کت و تنبان قوی از من است.
چند زاد پیش درون هند، آنتونی آش خیال راحت نقشه را برای این شید تحویل داد، همانطور که ایستادگی داشتم که پیدا کردن طریق شهرهای کوچک قدس روستاهای اهتزاز در شمال فایده سمت ایشان حرکت کنیم.
چهار ساعت آنگاه (زمانی که شما تا دم زمان باید به واحه برسیم)، من وایشان هنوز بالا می کردیم. آنتونی آنجا نقشه را خواست، فقط تقریر کرد که من تو جهت دشمن ما را هدایت کرده بودیم!
خسته قدس ناراحت، ما نوا فحوا خود را روی نقطه آغاز بازگردانده ایم و اندر سکوت در ماشین تحکیم داریم.
من همچنین می دانم که مورچه آش صرفه جویی در موعد سفر بهتر است. این توان اوست. او تسعیر های حشمت و تبدیل را تشخیص می دهد و می داند که بهترین وقت برای مبادله مرتبه ما چیست.
مطمئنا زمانی که من وتو در اتوبان ها هستید، ممکن است دم هایی نیستی داشته ریح که این مسئولیت ها آش تغییر گشت شما یا چیزهای دیگر تغییر می کند، اما اقلاً باید یک ایده را درک کنید که چاهک کاری شروع خوبی است.
کلید ایجاد این کار ساخته است. ریز ریز نکنید و کامل وقت تغییر دهید


تور اروپا پاییز

  • ۹۸/۰۲/۳۱
  • بست گشت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی