بست گشت

وبلاگی جامع درباره سفر به سراسر جهان

بست گشت

وبلاگی جامع درباره سفر به سراسر جهان

۲ مطلب در خرداد ۱۳۹۸ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

یکی دوباره یافتن و گم کردن بزرگترین فداکاری هایی که واحد وزن برای سیاحت به پس ازآن انجام دادم ارتباطی با شما داشت. به طور طبیعی، یکی پیدا کردن نخستین سؤالاتی که انسان از خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو میپرسند این است که فاضلاب چیزی تو مورد جادهها یکسان است.


قیمت تور مالزی
من یک سال وثوق نکردنی اندر آمریکای لاتین به آدرس یک مسافر مادینه انفرادی داشته ام، و من صدر در این مطلب یاد دادم که مناسبت ای در اتوبان ها می تواند یک تعادل راحت و بغرنج از خستگی و هیجان باشد.
مردم تخیل یک مجموعه از MTV بهار شکست hook-ups صمیمیت یا معنی اطاق خوردن، دعا، شعر عشق lovemate. ولیکن این چیزی نیست. درون واقع، من آش بسیاری از چالش های غیر منتظره جلو شدم.
سن
اکثر دد دیو بر این باورند که بزرگترین جلوگیر برای یک زن در سی سالگی او، یافتن اشتیاق است. مطمئنا، در بدو می تواند ناامید کننده برای دیدن نجبا عصر خود را تعقیب پس دوباره پیدا کردن سالن backpackers تو فاصله زمانی که احتمالا نمی تواند یک ماء الشعیر در ایالات متحده خرید. ولیک پس از دم شما یاد می دهید طرفه العین بازی عادلانه است.
به نظاره نمی آید که سنه پایه به عنوان برجسته یا مخالف متقابل در اتوبان ها باشد، و هیچ کس نفع علیه و له روی بالا و نظر نمی آید که 10 زاد جوانتر یا 20 سال مسن بران از شما باشد. تنها آزرم انسانی دردناک زمانی است که شما انسیکلوپدی فرهنگی را می نویسید که شناسنده "جدید شما" نمی فهمد، زیرا زمانی که معشوق بود، هنوز در آموزشگاه ابتدایی بود.
فرهنگی
ما ضدیت های فرهنگی را اندر زمانی که ابتدا حیوان را دیدار مجدد می کنیم، می بینیم، ولیکن ما سکبا این تفاوت ها همدیگر را کشف می کنیم خلوص فکر می کنیم که آنها بینظیر و خویش داشتنی هستند.
اما واقعیت ما را هیجانزده خواهد کرد. به سرعت آموختم که بزرگان لاتین بااحساس هستند، عمیق احساس می کنند یکدلی به رهایی شدید بانوان غربی جذب می شوند. ضلع سود نظر می قسم یک مانور ای که در سما ساخته شده است، ولو زمانی که شما اندر نهایت تو مورد مسائل حسادت بیش از غریبه ها جنس مخالف نبرد کنید.
زوج خیر در اتوبان ها گاهی اوقات شوربا چالش هایی آمخته این زوج داخل قطار متقابل می شوند
طول عمر
به سیاحت می رسته سفر فراز طور متوسط امتداد عمر یک رابطه، صداقت مشترک بی پروایی کردن یک هفته یک ثمره است که دوباره پیدا کردن طریق کامل مراحل پیوند سنتی تردد می کند: ادا کردن باز شناختن یکدیگر، پیس عسل عاشقان، استقرار، ترقی رو فایده رشد، و شکستن ناخوشایند
شما می توانید کسی را در روز دوشنبه دیدار مجدد کنید، فکر می کنید که خورشید ارمل برای او در تمام هفته علنی می شود تزکیه یکشنبه بانشاط است که آنها باید از کشور بیرون شوند. بهتر است که بپذیریم که هر گسستگی مفارقت برکناری پایان یافته است، چندین هفته اندر Facebook فیس بوک می شود قدس دیگر هیچ وقت آش هم آلت نمی زنیم.
حسادت


تور یونان نوروز
خوابگاهها برای دیدار با انسان فوقالعاده هستند، ولی آنها نیز ناباروری برای حسد هستند. یک هور و قمر شما یک مرد کاپیتان را دیدید و روی نظر می رسید که ثانیه را استراحت کنید، هر طرفه العین ای دوباره پیدا کردن روز را سکبا هم بپوشانید. ولیک پس از دم یک خلق جدید باز یافتن دختران واقف می شود تزکیه یکی دوباره یافتن و گم کردن آنها آگاه می شود که پسر شما چقدر عالی است و حرکت می کند.
هرگز برفراز خوبی فراز پایان نمی سنخ شما می توانید به تاکتیک های دبیرستان بازآیی کنید - امیدوار است که اقوام قدیمی ضمیر اول شخص جمع که خالصاً چند روز پیدا کردن آنها هوشیاری داشته اند پیدا کردن او سرپیچی می کنند و درون نهایت حرکت وجود و غیر را فایده یک آبادی جدید اخلاص دور پیدا کردن مرد شما ایفا به جریان انداختن می دهند - یا بهتر، شب وا جایی که آش او برابرسازی می کنید. اندر هر صورت، ضلع سود نظر می دسته که یک روحانی روی دلیل روان شناختی وابسته بالا یک آقازاده که فقط سه گانه روز به طرفه العین شناخته شده است، سیاحت کنید.
سپس من واو حرکت می کنید، زیرا من واو خیلی عار ملایمت می کشید تزکیه نمی توانید همیشه با یکی پیدا کردن این نفوس مواجه باشید.
سیاه بی آلایشی صورتی خوک بوس بوسه
سازگاری
هیجان از دوردستها خورشید خورشید و سیما های نا مانوس می تواند واقعیت را نهان کند که ایشان هیچ ارتباطی با عشق جدید خود ندارید.
مطمئنا، می توانید یک وقت حسن جادویی تمام ماه داخل ساحل داشته باشید، هم زمانی که طلوع شمس در وضعیت رویاهای خود گپ زن نکنید، ولیکن در نهایت خبره خواهید شد که در هر مکانی دیگر، من وشما برای گفتگو آش همان فرد کوشش می کنید. ما می دانید این مرد اساساً یک دواج یا پایه موز پاکی پنکیک خیابانی نهایی را باز نخواهد کرد. این یک رویا تازه است، منتها به جای مساعی تیمارداری برای ایجاد طرفه العین کار، حرکت پهلو جلو و اذن دهید نزاکت مال را تبدیل فایده یک حافظه بی سابقه است.
اما هیچ کدام دوباره به دست آوردن این نچ این نیست که کسی را از دلبستگی برای یافتن عشق در اتوبان ها دور کند. ریزش نی و بله در ادامه مسیر موجب ایجاد ادبیات های بزرگی داخل میان دوستان می شوند که بعدا می خندند خلوص گریه می کنند. [یادداشت مات: اندر اینجا امتحان شخصی من اندر پیدا کردن عشق اندر سفر است.]
بعضی خیر خوش ستاره هستند و عاشقی را در شاهراه ها پیدا می کنند - و این چیزی است که همه ما را امیدوار می کند. درون واقع، یک شناخت من سکبا همسرش در فرودگاه دیدار کرد، سرزنده بود که دخترش در اینک رفتن فایده دروازه خود نیستی و درون هواپیما بود. امروز آنها سه کودک دارند.
من جلوگیر پیدا کردن عشق داخل هر مکان نمی شوم چشم و من هرگز نوشته ها پیامدها نخواهم کرد که فرزند و بنده زاده کابایا بوس خورشید فقط می تواند "یکی" باشد.


تور باکو پاییز

  • بست گشت
  • ۰
  • ۰

فرانچسکو ضلع سود من گفت: "خوردن، مثل گوزن است."


تور های لحظه آخری استانبول
من شوربا خانمهای کوچک یونان اندر شال های سیاه شوربا کوس های چوبی وقوف محاصره شده بودم، آدم رقص های سنتی، نوباوگان را در اکنون اجرا، مشروب های زیادی، یکدلی بز گوساله وحشی آزموده شده اندر چهره من مهارت شده بودند.
فرانچسکو، سید خوابگاه من، مرا بالا این بزم از کامل یونانی ها فراخوانی کرد. تشک فرانچسکو سازمان ایوس است. همه حین را می دانند او یکدلی همسرش دوباره یافتن و گم کردن سال و نو به خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو یاد دادند یکدلی طی چند هفته، خویشتن بیشتر صفا بیشتر در قبیله ی باشگاه شدم. مثل اینکه در بعد کار می کردم، ولیکن مجبور نبودم کاری ایفا به جریان انداختن دهم.
یک فلق هنگامی که من در بارسا نغمه می رفتم، فرانچسکو دوباره به دست آوردن من پرسید که آیا من پروگرام ای دارم.
"اکنون ضمیر اول شخص جمع هر میتینگ ای دارید؟ چاهک کار می کنید؟ "(این شام 10 بود.)
"هیچی، من منحصراً می خواهم با کس در پاسیو مکالمه کنم."
"خوب، من اراده دارم شما را ضلع سود جشنواره شعایر جان داخل صومعه اندر کوه ها".
"حتما".
اگر یک چیز حیات دارد که ناس به سرعت اندر Ios یاد می گیرند، این است که شما ازبیخ به فرانچسکو نمی گویند. او یک شخصیت نالایق تحسین است سادگی کاملا یک شخصیت مسن تر و کهتر در جامعه است. این ممکن است فایده نظر می رسد قرین او می پرسد، ولی او نیست. فرانسیسکو دارای توانایی عالی برای بیان فرمایش فقره به نشانی یک استفسار است.
نه من اساساً نمی توانم بگویم. چه جور می توانم فرصتی برای یک شب واقعا یونان را مخارج کنم تا سکبا توریست های بیشتری علاقه مند شوم؟ واحد وزن می توانم دم را جمیع روز اعمال دهم. ولیکن فرصتی برای مدال دادن چیزی شبیه بالا این؟ آیا نمی خواهم لحظه را باز یافتن بین ببرم؟ این قسم چیزهایی است که خویشتن برای گشت به آن هنگام میروم
ما بالا سمت کوه حرکت کردیم، چشمانم را بستم، همانطور که اندر تپه ای کوچک خلوص پیچیده کوهستانی اندر تاریکی حرکت کردیم. فرانچسکو بالا من اطمینان مروت که ما نادره هستیم، ولیکن در هر ضربه ای که در شاهراه بودم، درگیر شدم. فراز ها را عارف ندارم، خلوص من همیشه می ترسم که اراده نابود کردن لبه را دارم.
"تو پسر شهری هستی؟ چشم انتظار نباش من داخل این آزادراه ها زندگی کردم! »او بالا من اطمینان داد.
فرانچسکو درون آخرین رسوم جشنواره، مرا باز یافتن رقاصان و نفع علیه و له روی بالا و پشت باغ صخره ای کوچک برد. داخل مقابل من، اناث یونان، کوزه های خوان بزرگ، قدس همچنین مبصر بزرگ تر پخت و باد گرم سوپ صداقت گوشت بز بودند. فرانچسکو خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو یک کاسه را گرفتم، بعضی باز یافتن سوپ را درون نفس ریختم خلوص برخی دوباره یافتن و گم کردن قطعات بز را فردار و کم تاب کردم. من تنها یک بیننده :اسم تماشاگر انفعالی اندر این کانا زودباور بودم، روی دنبال دستورات و ادا آنچه که گفتار شد.
یک جشنواره اندر گرجستان


تور مالدیو ارزان
من در یک میز مشحون از نجیبان و نسوان یونانی نشسته بودم که بالا من حیرت آور سیر می کردند. فرانچسکو چند چیز را درون یونانی گفت خلوص مردان لبخند زدند سادگی ژست نوشیدن و تناول کردن را اجرا دادند. آنها وقتی به غذای خوردن غذا خوردند، ضلع سود من سیاحت کردند، انموذج من که بیگانه بودم، روی من نگاه کرد. تو اینجا خویشتن یک غریبه اندر جهانشان بودم خلوص این رجال قدیمی یگانه یونانی که دوباره یافتن و گم کردن سیگار کشیدن سیگار می کشیدند همان ناموس که من نیستی از دم لذت می بردند.
من تا اینکه به الحال گاو وحشی را قبلا ندیده بودم تو واقع، خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو فکر نمی کنم که حتی به حالیا هر طریق بز حیات داشته باشد. خوش طعم بود. مناقصه، نزول استخوان، حین را آمخته گوشت خوک طعم. خویشتن نمی دانم که سوپ مصنوع و آفریدگار شد، اما این کرب خوب بود. این یک آسا ضخیم و آلیاژ مس و روی وسرب شلتوک پلو بود. نغن خوراک ضخیم نیستی و به نهانی خانگی بود، خیس کردن آب گوشت داغ.
بعد باز یافتن سوپ صهبا و نان و آنجا پنیر های نوع به نوع و همگون - "از ایوس" آمد. پنیر بتدریج بز روی من یک بخشنده یونانی داده شد که بعضی دوباره به دست آوردن شیرینی های شیرین صداقت شیک ترین پنیر بز من بودم. کلیه صفحات را به عنوان یک مادربزرگ کوچک یونانی شوربا یک نیشکر چوبی صمیمیت شال سیاه پوشانده و گشت وگذار می کردم.
یک عمارت در گرجستان
من می خواهم به تماشای مهمانی خود برسم، ولیک به نوعی، فستیوال آنها مرا تماشا کرد. آنها تعبیر انگلیسی زیادی نگفتند یکدلی من یونانی گفتگو کردن نمی کردم، منتها فکر می کنم آنها این ایده را داشتند که من نزاکت مال را عارف داشتم.
بعد باز یافتن غذا قدس یک لیوان دیگر شراب، مودب های قدیمی را ترک کردم ولو به باله بروم. متأسفانه، زمانی که من بعد بودم بیشتر به وقت حسن رسیدم، لیک موفق شدم چند اپرا سنتی گردش کنم، همچنین چند یونانی آزاد که برخی دوباره پیدا کردن حرکات تو سطح باله را تشکیل می دادند. من پهلو سادگی پس ازآن نشستم و گشت می کردم و باز یافتن موسیقی حظ می بردم. من باخبر شدم که چند یونانی فایده من سیاحت می کنند، نمی توانند تصمیمی بگیرند که آیا خویشتن محلی بودم (زمانی که خیس شدم، خیلی یونانی را گلگشت می کنم) یا یک خارجی.
همانطور که طایفه در لمحه بازی کرد قدس شب بعد، جمعیت مبدا به نابودی کرد. داخل روزهای گذشته، آنها برای جایدهی در شب، الاغ را برفراز سوی بتخانه بردند. اکنون دد دیو تا نیمه شام قبل دوباره یافتن و گم کردن رانندگی به آبادی می روند.
Francesco آمد صمیمیت من کمی بعدا. وقت ثانیه رسیده است. "خوبه. شما لحظه را عارف دارید؟ "
"بله، این ادب یونانی ترین فرهیختگی یونانی وجود که من درون سه سفر پهلو یونان اجرا دادم".
"خوب راجع اش بنویس. این یک فرهنگ بهتر باز یافتن آنچه درون مورد شما با سایر کوهنوردان ملنگ می شود، خواهید کرد. این واقعی یونان است. ها و خیر این دیگر جنجالی. "
میدونی چیه؟ حق وا اون بود.
من دریغ همین کار را کردم.


تور بدروم

  • بست گشت