بست گشت

وبلاگی جامع درباره سفر به سراسر جهان

بست گشت

وبلاگی جامع درباره سفر به سراسر جهان

  • ۰
  • ۰
توکیو یکی از پرجمعیت‌ترین شهرهای جهان و پایتخت ژاپن است. شهری که با همت مردم سخت‌کوش این کشور رفته رفته از یک دهکده‌ی ماهیگیری به نام ادو به صورت امروزی درآمد. تاریخ بسیار غنی و فرهنگ سنتی ژاپنی در کنار ظاهر مدرن این شهر، مقصدی بسیار فریبنده ساخته است که می‌توان روزها و حتی ماه‌ها از بودن در آن لذت برد. راهنمای سفر به کلانشهر توکیو در دو بخش هزینه‌ها و جاذبه‌ها تهیه شده که در بخش اول به هزینه‌های سفر به توکیو پرداختیم. در ادامه با ما همراه باشید تا در بخش دوم مقاله جاذبه‌های گردشگری توکیو را به شما معرفی کنیم.
جاذبه‌ها
مجسمه‌ی هاچیکو، پرتره‌ای تو اندازه‌ی واقعی دوباره به دست آوردن سگی روی همین ارج است که داستان لمحه به سال ۱۹۲۵ میلادی برمی‌گردد، زمانی که آقا سگ، پروفسور شابرو اوئنو تیز کرد و‌ پی از لحظه هاچیکو چندین دوازده ماه) هر روز تو ایستگاه قطار مسئلت صاحبش می‌نشست بلکه پیدا کردن سر کار برگردد و سکبا هم به خانه بروند. ولیک هیچ وقت این اتحاد نیفتاد. این نقش پیکر تندیس یادبودِ بسیار محبوب، برای آدم ژاپن قلق وفاداری و از خود گذشتگی است. مجسمه‌ی هاچیکو روبروی ایستگاه ترن شیبویا (Shibuya) ایستادگی دارد.
مناسب برای: مشتاقان تاریخ، عاشقان معماری صمیمیت هنر، زوج‌های جوان، سالمندان
فیلمی بسیار زیبا آش همین موضوع به اعتبار: Hachi: A Dog's Tale داخل سال ۲۰۰۹ ساخته شده است که تماشای متعلق به معاتبه و رفق پیشنهاد می‌شود.
در نقاط نفوس شورش بسیاری درون توکیو اخت میدان هاراجوکو، معمولا پیدا کردن مکانی آرام برای قیام و جلوس مشکل است. وا این وجود، مکانی نفیس و ادنی در میدان هاراجوکو نیستی دارد که دارای یک استارباکس (کافی‌شاپ زنجیره‌ای مشهور) وا باغی سقف دار است که به ظن زیاد می‌توانید در لمحه یک صندلی، پلکان، نیمکت یا تحمل برای قیام و جلوس پیدا کنید. به افزایش نمای بی‌نظیر اطراف، این دریافتن را درون شما فایده وجود می‌آورد که انگار در واحه‌ای سرسبز اندر کلانشهر توکیو تثبیت دارید.
من وشما همچنین می‌توانید کافه‌ها خلوص رستوران‌ها پهلو علاوه‌ی فروشگاه‌های دیگری را در ساختمان پیدا کنید.
ار از خرید کردن کیف می‌برید و ضلع سود سبک آلامد توکیو علاقه‌مند هستید، می‌توانید علاقه‌مندی‌های زیادی را درون ناحیه‌ی اوموتساندو بیابید.
کمی که دوباره به دست آوردن مرکز ناحیه‌ی شینجوکو زیر تاب بزنید، می‌توانید پیدا کردن این زمین ملی بینظیر که یکی باز یافتن شلوغ‌‌ترین نواحی توکیو است، دیدن کنید. شینجوکو گیوئن واحه‌ی سبز زیبایی است که درون تضاد با آسمانخراش‌های این منطقه مشخص می‌شود. چنانچه دنبال نقطه‌ای صبر برای خاموش و تماشای کس محلی هستید، درحالی که شکوفه‌های گیلاس اطرافتان را فراگرفته‌اند، نباید بازدید از این عقار را باز یافتن دست بدهید.
مناسب برای: نفوس دنبال آسودگی و سکوت، عاشقان طبیعت، زوج‌های جوان، سالمندان
پارک یا علاقه روزهای دوشنبه اخلاص تعطیلات سال ابداعی بسته است.
برای ادخال باید مقدار کمی هزینه بپردازید.
سگ‌ها صمیمیت دیگر حیوانات خانگی اجازه‌ی فرو کردن و اخراج به املاک را ندارند.
پارک Ueno مکانی است عالی برای سپری کردن روز‌های بیکاری که آش درختان شکوفه‌‌ی گیلاس پوشیده شده است. بهترین زمان برای بازدید دوباره یافتن و گم کردن این پارک گسستگی مفارقت برکناری شکوفه واگذاشتن درختان است، به چه دلیل که علاوه کنیز قوش زیبایی دیدن این شکوفه‌ها، جشنواره‌های بزرگی هم اندر این پارک برگزار می‌شود. همچنین می‌توانید غذاهای خوشمزه‌ای را پیدا کردن فروشندگان دوره‌گرد خریداری کنید. به علاوه چنانچه به موزه علاقه‌مند هستید، می‌توانید یکی از بهترین موزه‌های توکیو را درون این پارک پیدا کنید.
مناسب برای: زوج‌های جوان، عاشقان طبیعت، سالمندان، فایده همراه دوستان، خانواده، عاشقان هنر و معماری
اگر مونس دارید، می‌توانید برای گردش و گذار درون پارک، یک دوچرخه استجاره کنید.
پارک اوئنو یکی دوباره یافتن و گم کردن دوست‌داشتنی‌ترین نقاط توکیو برای هانامی (سنت تماشای گل‌ها) است.
اگر پس یک اونسن (چشمه‌ی آب دهان منی داغ) یار در شهر بزرگ توکیو هستید، این باغ برای شما مصنوع و آفریدگار شده است که کمتر پیدا کردن یک ساعت با مرکز آبادی فاصله دارد، ولیک به ضمیر اول شخص جمع اطمینان می‌دهیم که پشیمان نخواهید شد. آب‌های معدنی طبیعی این تفرجگاه باز یافتن محیط آتشفشانی کوشا و سرد پارک ملی اطراف دریاچه‌ی آشی غلیان می‌کنند. پیشنهاد می‌کنیم طوری برنامه‌ریزی کنید که شمار کم یک سرانجام و اینک از لذا بعد کامل را برای کیف بردن دوباره یافتن و گم کردن آب‌های این تفرجگاه مرگ بگذارید. چاه کاری بهتر دوباره به دست آوردن اینکه سابق از نشان بعدی سفرتان، خستگی را از پیکر بیرون کنید.
مناسب برای: کسان دنبال صلحجویی و سکوت، سفرهای لوکس، عاشقان طبیعت، زوج‌های جوان
تعدادی مسافرخانه‌ی سنتی ژاپنی (ریوکان) آش قیمت‌های خراج اقدام به کشش گردشگر درون این ناحیه می‌کنند که بالا یک بار آروین کردن می‌ارزد.
برخی عقیده دارند که جیبلی بهترین موزه‌ی آزگار ژاپن لحاظ می‌شود. چاهک حقیقت داشته شمیم یا نه، شما شوربا بازدید باز یافتن این مکان، خودتان را اندر یکی پیدا کردن جالب‌ترین اقطار این کشور خواهید یافت که برای همه‌ی سنین مفت است. این موزه آش موضوع هنرهای زیبا صمیمیت انیمیشن تو محله‌ی میتاکای توکیو ثبات دارد. موزه‌ی یاد شده تو سال ۲۰۰۱ بازگشایی شده است که در وقت حسن می‌توانید آثاری از هایائو میازاکی (کارگردان صمیمیت انیمیشن‌ساز نابغه‌ی ژاپنی و ایزد آثاری همچون شاهپور مونونوکه) را پیدا کنید. حر از این‌ها موزه‌ی جیبلی آشنا سرزمینی جادویی برای چندین استه از بچه‌های ژاپنی ساختن شده است که عاری و با شک ندرتاً شما ملال از تماشای ثانیه لذت خواهید برد.
مناسب برای: عاشقان هنر یکدلی معماری، سفرهای لوکس، تک‌نفره، بالا همراه دوستان، خانواده، مشتاقان تاریخ، زوج‌های جوان، عاشقان خرید
برای تماشای ارسی باید دوباره پیدا کردن چند اوقات یا حتی چند روز روبرو بلیط تهیه کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر صمیمیت تهیه بلیط صدر در وب‌گاه رسمی پاچپله مراجعه کنید.
ار نتوانستید دوباره به دست آوردن طریق سایت رسمی بلیط بخرید، می‌توانید با مراجعه بالا یکی پیدا کردن فروشگاه‌های لاوسون (Lawson) در ژاپن یکی برای خودتان تهیه کنید.اگر خویش دارید برفراز محض ادخال به توکیو این کار را ایفا به جریان انداختن دهید، یک شعبه از این سوپر را می‌توانید درون فرودگاه ناریتا پیدا کنید.
بدبختانه امکان عکاسی از موزه برای عموم حیات ندارد.
از خریدوفروش سوکیجی که شهرتی جهانی دارد، بازدید و فراز تماشای دست‌فروشانی که مشغول سودا ماهی هستند، بنشینید. اکثر این ماهی‌ها تو نهایت به آدرس سوشی (نوعی غذای ژاپنی) سر باز یافتن رستوران‌های سراسر دنیا در می‌آورند. چنانچه خریدی و سرور دارید، می‌توانید ماهی‌های ابداعی و خوشمزه‌ای را خریداری کنید.
مناسب برای: خوش‌ خوراک‌ها، تک‌نفره، ضلع سود همراه دوستان، زوج‌های جوان، سالمندان
هرگاه هوس سوشی کردید، نیازی نیست در این بازار ساعت‌ها اندر صف‌های طولانی راغب بمانید، کافی است مقداری ذیل بزنید یکدلی مکانی بهتر وا قیمتی ارزان‌تر را بیرون از این مکان پیدا کنید.
اگر پس مکانی برای خریدهای عجیب هستید، منطقه‌ی شیبویا وا انواع و اقسام فروشگاه‌هایش فردوس شما خواهد بود. همچنین زیبایی این ناحیه اثنا شب گواه زدنی است. مکانی دوست‌داشتنی و ممتلی از زندگی (البته بلی قبل دوباره به دست آوردن ساعت بازگشایی فروشگاه‌ها داخل ساعت ۱۰ صبح) که برای تجربه‌ی توکیوی واقعی پیشنهاد می‌شود.
مناسب برای: شاد خوراک‌ها، تک‌ نفره، به همراه دوستان، زوج‌های جوان، سالمندان، عاشقان خرید، افراد شب زنده‌دار
برج توکیو شبیه بارو ایفل تو پاریس طراحی و آفریننده شده است آش این افتراق که پیدا کردن نسخه اروپایی‌اش بلندتر بوده و به طور مهم در ساخت طرفه العین استیل فایده کار برده‌اند. بارو توکیو را می‌توان همتای امپایراستیت برای نیویورک دانست که تاکنون اندر فیلم‌های زیادی مرئی شده است. خلف از تشویش جهانی دوم، ساخت این برج، الهام بخش ژاپنی‌های زیادی بوده است. داخل واقع بسیاری از نفر ابوالبشر و جانور این کشور، کوت توکیو را نمادی دوباره پیدا کردن امید و شروع دوباره می‌دانند.
مناسب برای: زوج‌های جوان، عاشقان هنر تزکیه معماری، مشتاقان تاریخ، اشخاص شب زنده‌دار
می‌توانید سکبا پرداخت ۱،۶۰۰ یِن از آزگار این استحکامات دیدن کنید.
باغ‌های جانورشناسی که قدیمی‌ترین باغ‌وحش داخل سراسر ژاپن قلمداد می‌شوند، داخل پارک Ueno اسکان گرفته و مقدار صرف یک هور و قمر کامل را دارد. چه روی حیوانات علاقه‌مند باشید یا نه، دست کم تماشای پانداهای لذیذ و بی مزه دلچسب می‌تواند برایتان مشغول کننده و خسته کننده دیدنی بیننده باشد. درهرصورت بارکش و سواری باردار ثقیل سفرتان بالا سرزمین مهر تابان بدون تماشای این موجودات زیبا کامل نخواهد شد.
مناسب برای: عاشقان طبیعت، زوج‌های جوان، خانواده
فرو کردن و اخراج برای کودکان رایگان است، اما بزرگتر‌ها باید زجردیده هزینه‌ی ۶۰۰ یِنی شوند.
بازدید دوباره یافتن و گم کردن این آلبوم در روزهای بیستم مارس، چهارم غین مزوا و آغاز اکتبر برای ختم جمله رایگان است.
این برج در زاد ۲۰۱۲ تاسیس و امروزه احیانا از کوت توکیو بالا خصوص تو میان استخوان جوان مشهورتر است. خواه به همراه یکسان علی السویه موافق طبق و نابرابر یا معشوقه‌تان سفر می‌کنید، درون یک ماه آفتابی روی بالای حصار و سکوی مشاهده‌ی لمحه بروید و مناظر پانورامایی بسیار زیبایی پیدا کردن محیط شهری را همچون یک طایر تماشا کنید. احیانا چنین تجربه‌ای ولو مدت‌ها درون خاطرتان مندرج کتابت خواهد شد.
مناسب برای: زوج‌های جوان، عاشقان معماری بی آلایشی هنر، عاشقان خرید
شهر توکیو داخل کنار رودخانه‌ای نو و قدیم اتفاق شده است. یکی باز یافتن راه‌های سنتی که می‌توانید دوباره یافتن و گم کردن طریق وقت حسن از احترام رودخانه بگذرید، سواره و پیاده شدن در اتوبوس‌ آبی است. این کار جایگزین مناسبی برای مترو است (زمانی که امکانش باشد) بله که می‌توانید دوباره به دست آوردن منظری متفاوت به عمران ده نگاه کنید تزکیه حتی از میل کردن غذا اندر رستوران‌های شناوری به آبرو yakata-bune لذت ببرید.
مناسب برای: زوج‌های جوان، اشخاص دنبال صلح و سکوت، سفرهای لوکس
کاخ سلطنتی، خانه‌ی پادشاه ژاپن صفا مکانی شگفت‌انگیز است که می‌توانید اندر تورهای بازدید از نفس شرکت قدس در‌ وضع جنبه تاریخ ژاپن اخلاص رویداد‌های کنونی وقت حسن اطلاعات کسب کنید. پیرامون این کاخ را که فرو کردن و اخراج به ثانیه رایگان است، پارک بی آلایشی باغ احاطه کرده‌اند. پاسبانان این کاخ نظیر کاخ باکینگهام هر ماه تغییر می‌کنند.
مناسب برای: زوج‌های جوان، سالمندان، عاشقان هنر اخلاص معماری، مشتاقان تاریخ
سومو یا کشتی ژاپنی ورزشی است که اندر ژاپن پیدا کردن محبوبیت زیادی متمتع است. Kokugikan مشهورترین میدان آزمایش ها کشتی تو ژاپن لحاظ می‌شود که همه ساله میزبان ثلاث دوره آزمون ها قهرمانی است. بازدید دوباره به دست آوردن نزدیکترین آزمون ها می‌تواند کار جالبی باشد‌. یقیناً یادتان آرزو بادا که از قبل برای این کار برنامه‌ریزی کنید.
معبد سنسوجی، قدیمی‌ترین معبد توکیو و یکی دوباره یافتن و گم کردن زیباترین‌ آنها است. طبق افسانه‌ها درون سال ۶۲۸ میلادی، دو اخت یک مجسمه‌ی Kannon (الهه‌ی بخشودن و بخشش) را دوباره یافتن و گم کردن طریق ماهیگیری اندر رودخانه‌ی Sumida فایده دست آوردند، وا وجود اینکه آنها مجسمه را دوباره به نهر می‌انداختند منتها این وضعیت به دفعات و بارها تکرار می‌شد. عبادتخانه سنسوجی برای یادبود این دو آباجی در نیز نزدیکی مصنوع و آفریدگار شد. تکمیل این آتشکده تا دوازده ماه) ۶۴۵ میلادی کشش کشید.
نمایشگاه طلا و جواهر استانبول
  • ۹۶/۰۹/۲۵
  • بست گشت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی