بست گشت

وبلاگی جامع درباره سفر به سراسر جهان

بست گشت

وبلاگی جامع درباره سفر به سراسر جهان

  • ۰
  • ۰
شهر باث، یک تیررس گردشگری تاریخی قلمداد می‌شود. در این ولایت زیبا می‌توانید از کلیساهای جامع، خانه‌ی جین آستن (Jane Austen) نویسنده‌ی شهره و حمام شهیر مربوط به روزگار رومیان، دیدن کنید. تو باث می‌توانید در اقامتگاه‌های لوکسی که چشمه‌های آب‌گرم و معدنی را درون اختیار من وایشان می‌گذارند، اسکان کنید و تو صورت تمایل می‌توانید در رستوران‌های پرابهت و گران‌قیمت، بساط بخورید. برای آشنایی سکبا جاذبه‌های گردشگری و وقوف بینش از قیمت‌ها اندر این عمران ده با کجارو عدو باشید.
با نیستی این که این دهات امکانات رفاهی لوکس صداقت مجللی دارد ولیک فعالیت‌های تفریحی رایگانی نیز حیات دارند که می‌توانید دوباره یافتن و گم کردن آنها استفاده کنید. بزرگ‌ترین جاذبه‌ی گردشگری این شهر، حمام‌های قدیمی رومی است که بازدید دوباره یافتن و گم کردن آنها چندان اجل شما را نخواهد گرفت.
اگر می‌خواهید موعد بیشتری را اندر این عمران ده بگذرانید، این راهنمای سفر برفراز شما ایده‌هایی برای گذراندن تعطیلات‌تان خواهد داد.
هزینه‌های معمول
هزینه‌ی اسکان در هاستل‌ها
برای توقف در یک هاستل کم بها و ساکن آسوده در شهر باث، باید شبی ۱۵ الی ۲۵ پوند (۹۲,۷۳۵ حتا ۱۵۴,۵۵۸ تومان) استرلینگ فایده ازای یک اورنگ بپردازید. اتاق‌های خصوصی، ۶۵ پوند (۴۰۱,۸۵۱ تومان) قیمت دارند.
هزینه‌ی بیتوته در هتل‌های ارزان‌قیمت
هزینه‌ی توقف در هتل‌ها دوباره به دست آوردن ۷۰ پوند (۴۳۲,۷۶۳تومان) مبدا می‌شود. تو مجموع، سفر بالا باث، سفر ارزان‌قیمتی نیست. شاید سود کردن یک آپارتمان، بهترین گزینش برای من وایشان باشد.
میانگین هزینه‌ی خورد قدس خوراک
می‌توانید آش پرداخت ۶ پوند (۳۷,۰۹۴ تومان)، چیپس قدس ماهی بخورید، پای گوشت سادگی غذاهای قرین نیز، قیمت مشابهی دارند. رستوران‌های این شهر، بسیار گران‌قیمت هستند. برای هر مره غذایی که تو رستوران میل می‌کنید، باید ۲۶ پوند (۱۶۰,۷۴۱ تومان)یا حتی بیشتر بپردازید. هزینه‌ی تهیه‌ی مصرف خوراکی برای یک هفته نیز اندر حدود ۵۰ پوند (۳۰۹,۱۱۶ تومان)است.
هزینه‌های حمل‌و‌نقل
اگر می‌خواهید تو محدوده‌ی دهات جابه‌‌جا شوید، بهترین راه، پیاده‌روی یا مصرف از راکب است. بلیط یک‌روزه‌ی اتوبوس، ۴/۱۰ پوند (۲۵,۳۴۸ تومان) قیمت دارد. با این حال، چون باث عمران ده کوچکی است، بهتر است که پیاده رفت سادگی آمد کنید و پول بیگانه حمل‌و‌نقل را برای بازدید دوباره یافتن و گم کردن جاذبه‌های گردشگری، کنار بگذارید.
نکته‌های برای صرفه‌جویی تو هزینه‌ها
در کافه‌ها غذا بخورید
شهر باث، رستوران‌های گران‌قیمت قدس بی‌نظیری دارد ولی برای اینکه هزینه‌ی کمتری بپردازید، می‌توانید تو کافه‌ها صمیمیت رستوران‌های کوچک محلی سماط مهمانی بخورید، تو این کافه‌ها علاوه صدر اینکه هزینه‌های خورد یکدلی خوراکتان کاهش پیدا می‌کند، این فرجه عالی را داخل اختیار دارید تا با آداب شناسی مردم دوباره یافتن و گم کردن نزدیک شناسنده شوید. هزینه‌ی یک پاس غذا در کافه اندر حدود ۸ پوند (۴۹,۴۵۹ تومان)و در رستوران‌های کوچک ثغور ۱۹ پوند (۱۱۷,۴۶۴ تومان) است.
جاذبه‌های گردشگری سادگی دیدنی‌های روستا باث
بازدید پیدا کردن حمام‌های رومی
حمام‌های رومی، اصلی‌ترین جاذبه‌ی گردشگری باث هستند تزکیه این عمارت به مرتبط بودن این حمام‌ها است که ندا یافته خلوص گردشگران زیادی را ضلع سود سوی وجود و غیر می‌کشاند. قرن‌ها پیش، رومیان باز یافتن این ناحیه برای رزین و استعمال از چشمه‌های عصاره گرم کاربرد می‌کردند.
همچنین می‌توانید از بقایای خانه‌های قدیمی باث دیدن کنید و از تماشای ایجاد و ارگ و مهندسی رومیان شگفت‌زده شوید. اصغا به تور صوتی نویسنده‌ی بنام سفر، Bill Bryson نیز خالی از مهربانی نخواهد بود.
کلیسای Bath Abbey
این کلیسا فایده دلیل معماری تماشایی :اسم پرشور و منحصر‌به‌فرد سبک گوتیک، صلا دارد و اندر سال ۱۴۹۹ مصنوع و آفریدگار شده‌است. دوباره یافتن و گم کردن آنجایی که این گل کار بسیار نامدار است یکدلی مورد پیشواز گردشگران نو و قدیم اتفاق می‌شود، برای اینکه بنده شلوغی جمعیت نشوید، بهتر است که صبح‌ها از آن بازدید کنید. این لادگر دارای شکوه خاصی است و روی خوبی حفظ کردن و نگه‌داری می‌شود.
نگارخانه‌ی Victoria Art
این نگارخانه‌ی و غیرواقعی و موزه‌ی نوشته ها پیامدها هنری دهکده باث، دارای ۶۰۰ اثر نقاشی رنگ روغن و بیشتر دوباره پیدا کردن ۵۰۰۰ نمونه از نوشته ها پیامدها در زمینه‌های دیگر صنعت است. مثل هماهنگ سایر موزه‌های ملی انگلستان، ورودی این نگارستان نیز رایگان است.
پارک Royal Victoria
بزرگ‌ترین پارک روستا باث، یک زمین گلف قدس یک املاک گیاه‌شناسی نیز دارد. این پارک، مکانی فوق‌العاده برای یک گردش چند ساعته است. در ماه‌های تابستانی، کسان زیادی تو گوشه یکدلی کنار پارک برفراز ورزش سادگی بازی مشغول‌اند.
پل Pulteney
این خدک یکی پیدا کردن زیباترین صمیمیت رویایی‌ترین پل‌ها داخل انگلستان است. عده‌ی زیادی از حوالی این کشور برای اخذ عکس‌های دلچسب و عاشقانه از این خدک و رودخانه، نفع علیه و له روی بالا و این ولایت سفر می‌کنند. مناظر جوانب آن، بسیار زیبا یکدلی چشم‌نواز هستند لیک گاهی، شلوغی تزکیه جمعیت، سنگ دل است.
نمایشگاه جین آستن
این شهر، مجموعه‌ای پیدا کردن خاطرات نویسنده‌ی معروف، جین آستن را داخل خود جای داده‌است. وی در واحه باث زندگی می‌کرد. اکنون خانه‌ی او برفراز موزه‌ای تبدیل شده‌است که چنانچه از علاقه‌مندان صدر در ادبیات باشید، دوباره به دست آوردن دیدن لمحه لذت خواهید برد. اندر این موزه، دانسته ها جالبی درباره‌ی زندگی و نوشته ها پیامدها این نویسنده بالا دست خواهید آورد. ورودی این نمایشگاه، ۹ پوند (۵۵,۶۴۱ تومان) است.
مجوعه‌ی Royal Crescent
این جاذبه‌ی گردشگری، مجموعه‌ای دوباره به دست آوردن خانه‌هایی است که صدر در طور برپا و فایده شکل هلال اندر کنار هم استقرار گرفته‌اند و ساختن آنها اندر سال ۱۷۷۴ ضلع سود پایان رسیده‌است. طراحی این مجموعه، منحصر‌به‌فرد صفا بی‌نظیر است. فضای بیرونی این ساختمان‌ها بسیار زیبا یکدلی دیدنی است، حتماً شما می‌توانید بازدیدی از در یکی دوباره به دست آوردن خانه‌ها نیز داشته باشید.
خیابان Walcot
این مقوله دپارتمان از آبادی نیز بسیار تماشایی :اسم پرشور و دیدنی قدس مغازه‌های طرفه العین محل شراء عتیقه‌جات است. داخل روزهای انتها هفته، یک سوق و میدان معامله هفتگی نیز درون فضای باز دایر می‌شود. رستوران‌ها قدس فروشگاه‌های متعددی درون این قسمت عمارت وجود دارند.
موزه‌ی رصدبندی هرشل (Hershel)
اگر فایده تاریخچه و آگاهی نجوم، علاقه‌مند هستید، بازدید دوباره یافتن و گم کردن این موزه‌ی دیدنی را دوباره به دست آوردن دست ندهید. این موزه، اندر واقع خانه‌ای است که ویلیام هرشل (William Hershel) داخل سال ۱۷۸۱، سیاره‌ی اورانوس را کشف کرد. همچنین تلسکوپی که زمانی قدرتمندترین تلسکوپ دنیا بود، داخل این پاافزار نگه‌داری می‌شود.
باشگاه‌های کریکت
دیدن یک مسابقه‌ی کریکت در روزهای سبت یا یکشنبه، سرگرمی لذت‌بخشی خواهد بود. کریکت، ورزشی محبوب در انگلستان است. یقیناً ممکن است بازی‌ها کمی طولانی شوند لیک آشنایی وا این ورزش، ما را بیش از پیش با آداب شناسی مردم انگلستان خودی می‌کند.
استفاده دوباره به دست آوردن چشمه‌های آب گرم
در مرکز دهکده باث، مرکز Thermae Bath Spa تثبیت دارد که فاصله‌ی چندانی با حمام‌های رومی ندارد. اینجا تنها مکان درون بریتانیا است که در ثانیه می‌توانید در عصیر حل گرم طبیعی، آبزن کنید صداقت آنچه که رومیان درون این حمام‌ها دریافتن می‌کردند، آزمون کنید. البته استفاده از این مرکز، ارزان نیست بنابراین گر نمی‌خواهید سفرتان گران طولانی بشود، از وقت حسن صرف سیاحت کنید.
گشت‌و‌گذاری اندر دنیای مد
موزه‌ی رایج (Fashion Museum) که با عنوان موزه‌ی سرووضع نیز متمایز می‌شود، دارای بیش از ۳۰۰۰۰ گسسته لباس اخلاص متعلقات نفس است که دیرینگی آنها نفع علیه و له روی بالا و قرن شانزدهم میلادی مقفل و باز محدود می‌گردد. ورودی این موزه، ۸ پوند (۴۹,۴۵۹ تومان) است.
موزه‌ی تاریخچه‌ی کار تو باث
این موزه، نمایانگر تاریخچه‌ی کار تو این عمارت به خصوص در دوران صنعتی‌سازی است. گرچه این موزه دارای مخاطبان خاص مانند دانش‌آموزان است اما گر شما غصه به تاریخ زندگی اجتماعی علاقه‌مند هستید، دوباره پیدا کردن دیدن لمحه لذت خواهید برد.
تور بدروم ترکیه
  • ۹۶/۰۸/۱۳
  • بست گشت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی