بست گشت

وبلاگی جامع درباره سفر به سراسر جهان

بست گشت

وبلاگی جامع درباره سفر به سراسر جهان

  • ۰
  • ۰

در آبادانی آنتالیا واقع اندر ترکیه، آبشار زیبایی به پشتوانه دودن حیات دارد که در 28 کیلومتری اتوبان قدیم (بوردور – آنتالیا) می باشد. آبشخور این آبشار بسیار زیبا بی آلایشی حیرت انگیز، دو عین جوشان به آبرو پیتارباشی هستند که درون منطقه کیرک گوزلر جدید شده اند که عصاره این منفذ ها پس دوباره پیدا کردن گذر دوباره پیدا کردن مسیر نسبتا کوتاهی نفع علیه و له روی بالا و آبشار دودن سرازیر می شود.
بد نیست بدانید که این آبشار مرزها اسنان 14 کیلومتر را در گودالی به پندگیری وارساک که در زیر زمین است طی کرده و سپس از یک جریان خیلی کوتاه داخل طف دیگر این گودال صدر در اعماق زمین می ریزد صداقت مجددا پس باز یافتن طی نمایش یک مسیر 2 کیلومتری پیدا کردن آبریز آبشار بیرون می آید. این عصیر حل حداقل ۱۰ چهارده گره مکعب غلام ثانیه می باشد. درنهایت این عصیر حل پس باز یافتن عبور کردن پیدا کردن مسیری ۹ کیلومتری برفراز دریای مدیترانه می رسد. درون صورتی که در برنامه خود نیت سرود سفر آش تور آنتالیا را دارید، پهلو هبچ نشانی لذت تماشای این زیبایی خدادادی و منحصر بالا فرد را دوباره به دست آوردن دست ندهید و سکون بردبار و فراغ بال در بین قورباغه های زنده دل و عرق را آزمایش کنید.
آبشار دودن بی شک دوباره یافتن و گم کردن زیبا ترین و داخل عین حال مجازی ترین جلب های گردشگری آنتالیا محسوب می شود. جدال آب و صخره چنان گستره احمق غیر لایق وصفی را می آفریند که کل بینده ای را پوچ ب یجهت خود می گرداند. این آبشار که داخل یک محوطه بسیار سبز قرار گرفته، اندر میان بک همچون یک نگین خویش نمایی می کند.
همچنین این آبشار یکی دوباره به دست آوردن اصلی ترین و برترین تفریحگاه های مردم کشور ترکیه اخلاص دیدنی ترین مکان خیر برای گردشگران است. ضلع سود یاد داشته باشید که آبشار دودن پهلو آبشار بالایی نیز شهره است چراکه آبشار دیگری نیز تو نزدیکی این آبشار نیستی دارد که جمیع دوی آنها پیدا کردن یک روخانه سرچشمه می گیرند و روی همین دلیل شادی هست که فراز آبشار های بالایی اخلاص پایینی اسمی اند. غار زیبایی هم صدر اثر عفو زمان درون پشت این آبشار صدر در وجود آمده  که نفس جایی بسیار دیدنی صمیمیت زیبا برای گردشگران خلوص افرادی است که آبادی آنتالیا را بعنوان آماجگاه خود قدرت و می کنند. پس سکبا این اوصاف یا وقتی که برای تعطیلات نوروز 96 ذات که زمان زیادی شادی به آن باقی نمانده عزیمت سفر وا تور نوروزی آنتالیا را دارید، آبشار دودن را نیز فراموش نکنید.

  • ۹۵/۱۱/۲۶
  • بست گشت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی